1. Home
  2. »
  3. Diensten
  4. »
  5. Google & Bing Ads

Google - en Bing Ads (SEA)

Gebruik SEA en word gevonden bij de zoekopdrachten van je klanten.

Tegenwoordig gebruikt bijna iedereen zoekmachines als Google en Bing om te zoeken naar producten of diensten. Als jouw klanten op zoek gaan zorgen we er samen voor dat jij gevonden wordt. Dit doen we door middel van SEA (Search Engine Advertising).

  • Bereik jouw doelgroep. Met Google – en Bing Ads target je op specifieke locaties. Opereert jouw bedrijf landelijk? Dan kies je voor targeting in heel Nederland. Is jouw dienstverlening plaatsgebonden? Dan kiezen we alleen de regio’s waarin jouw (potentiële) klanten zich bevinden.
  • Gebruik remarketing. Naast advertenties op zoekwoorden kun je ook mensen bereiken die eerder op je website zijn geweest. De mensen die op jouw website zijn geweest laat je een ‘banner’ zien. Soms vervelend, maar wel effectief! De doelen van remarketing; het verhogen van het aantal conversies en ook branding.
Google en Bing Ads

Bereik je doelen met SEA.

Samen bekijken we of SEA geschikt is voor jouw dienstverlening.

SEA is een goede aanvulling op bijna iedere marketingstrategie. Samen bekijken we of jouw dienstverlening geschikt is. Wegen de kosten op tegen de baten? Wat zijn de kosten per conversie? Hoe houden we de kosten per conversie zo laag mogelijk?

  • Verhoog het aantal bezoekers op je website. Met SEA verhoog je gericht het aantal websitebezoekers, de online aanvragen, de bestellingen en bijvoorbeeld inschrijvers op je nieuwsbrief.
  • Verhoog het aantal bezoekers naar je winkel. Haal meer klanten binnen via advertenties en stuur ze naar je fysieke winkel.

SEA ter aanvulling op SEO.

Met SEA doe je een goede aanvulling op je SEO-strategie.

Waar SEO gericht is op de lange termijn, is SEA wat meer gericht op de korte termijn. Dit betekent niet dat SEA geen goed kanaal is, integendeel zelfs. Je kunt in Google Analytics bekijken wat je uitgeeft aan SEA en wat je hier aan conversies uitgehaald hebt. Een mooie uitdaging is om op persoonsniveau te meten welke klanten binnenkomen via een betaalde advertentie en ook te bekijken wat de grootte is van hun bestelling. Dit kun je in Analytics niet zien, maar wel met een CRM-systeem als SharpSpring of Hubspot.

Meer weten over Google – en Bing Ads?

We gaan graag met je in gesprek.